lördag 8 november 2008

Skruven är lös

Äntligen helg! skulle igentligen skrivit här igår men hann bara se Skruven är lös av Galenskaparna innan jag låg o sov i soffan. Har ju Jonas och Ina att tacka för att man börjat tycka om dom, riktigt härliga filmer.

Var ju en vecka sen man skrev sist så får skriva av mig lite nu. Förra fredagen var jag hemma hos Henks o Chrisse och småfestade, bestämde oss mitt i natten för att dra in till stan och fortsätta festandet där så vi åkte in och gick på nattklubben Breeze. Gick ju villt till där som det alltid gör när jag festar, träffade en hel del nytt folk där ;)

Dagen efter så hade Johan födelsedagsfest, Grattis igen i efterskott om du nu läser detta, men det vet jag ju inte! Var ju hur som helst en riktigt skoj fest! Vi var några stycken som förfestade hemma hos Ola innan och klädde ut oss, var ju ändå halloween. Jag skulle först ha varit Scream men blev döden till sist. Sen efter god mat och lite flummande så gick vi till festen, Legendary!

Minns inte riktigt vad jag gjorde på söndagen, vaknade upp hemma hos Ina och jonas sen var jag nog hemma och åt och träffade viktor. Hmm sen i veckan så har jag bara jobbat, dansat och tatt de lugnt. Blev en hemmakväll igår och har iget riktigt bestämt i helgen. Förutom att åka till dansen på söndag och umgås med alla där.

En bild ifrån Halloween innan vi gick till festen.

Inga kommentarer: