torsdag 30 oktober 2008

Vicken vecka

Japp precis som rubriken säger så har de ju vatt en galen vecka. Idag var jag hemma hos Ina o Jonas och åt mat och såg på film med gänget. Snart ses vi ju igen ;) Purrr..
Imorn ska man hem till den nyblivna sambon och mixa lite o ha skoj.
Jo justja, veckan som gått har ju vatt på sitt sätt. Och ja för alla er/ni/nån som inte fattade mitt senaste inlägg så menade jag ju inget illa.. hur man nu kan tro nåt sånt, pratade ju ändå om 2 tomater, den gammla vittsen ju. Den hörde man ju först på dagis, var väl de första skämtet man drog för polarna när man var små. Det var tider de. Men eftersom jag inte har för mycke plats o skriva på så skiter jag i o skriva om alla minnen.
Har iaf börjat på ett nytt jobb i Hörby. Håller på att bygga ett Allaktivitetshus som ska rymma friskis o svettis, en bowlinghall o ett inomhus och utomhus bad med vattenruskikanor och sandstränder m.m. ;) sen resterande dagar som gått har man bara träffat kompisar o så.

Inga kommentarer: