tisdag 2 september 2008

Fest, kräftskiva o ...

Nu har jag inte varit inne på länge, datorn gick sönder i fredags o det är först nu man har hunnit sitta vid en. Kommer ha fullt upp hela veckan så nästa gång man har möjlighet att vara vid datorn är kanske på söndag.

I Fredags var jag och firade Andreas födelsedag, det blev en massa festande hela natten. Blev nog för mycke alkohol o vattenpipa för min del men jag sov gott i uthuset hela nettan sen. Var en riktigt skoj fest, synd att jag missar den nu på lördag!
Dagen efter Andreas fest så var vi hemma hos Ann och firade hennes födelsedag. Blev minst lika hårt festande, lyckades till och med byta strumpor med Clara haha. Ska bli kul att kolla på alla bilderna ifrån ihelgen sen.
I söndags var jag hemma hos morsan o hade en liten kräftskiva, var ju skoj o komma "hem" igen. Och så var det goda kräftor. Fick besök i lägenheten med av Felix o vi satt o kollade på film hela kvällen.

Nu är det tisdag iaf, sitter i skrivandestund hemma hos morsan o surfar lite, kännde abstinensen komma krypandes uppför armarna. Imorn ska jag iväg till Ina o Jonas o träffa er och några till =) Ser verkligen fram emot det. Purrrrr... Sen är det dans på torsdag, personal fest med Manpower på fredag och så ska jag ut och fira Julia på lördag.
Man får passa på o skriva så mycket man kan nu när man inte är här så ofta ;) Ni vet hur ni når mig, kommer ju som sagt inte vara inne så mycke. Purr..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Purr.. har du fått några bilder från festerna eller vill du att jag skickar till dig?? Purrrr

Anonym sa...

hur ar det med din dator, ar den fixad, sitter vid miyukis dator torsdag kvall efter en dag uppe i klippiga bergen och det var ju kul lasa din blogg, allt val, morsan