fredag 26 september 2008

Now you´re gone..

Hur kunde detta hända? Vem hade trott detta?
Vi hade det ju så fint tillsammans i söndags, trodde aldrig att det skulle ta slut. Ville vara med dig för alltid, det skulle bara vara du och jag. Men efteråt när jag fick reda på det, vad skulle jag göra? jag ville ju inte ljuga för mig själv. Men skulle jag se igenom fingrarna och testa ändå? Hur skulle det sett ut. Gick någon dag och jag hade tänkt på dig jättemycket, men tiden rann iväg för oss båda två. snart skulle vi aldrig kunna vara tsm längre, inte om det fortsatte såhär. Du blev trögare och tjockare, hur lång tid skulle det ta innan jag inte tyckte om dig längre? Jag hade verkligen fäst mig vid dig. Varje gång jag såg dig tänkte jag på allt skoj jag kunde göra med dig. Men till sist när du började lukta konstigt, då var jag tvungen.. och nu är du borta för alltid.

Tycker synd om alla er som ännu inte fattat att jag hela tiden pratade om mitt mjölkpaket som jag var tvungen o slänga. Men eftersom jag inte har någon mjölk kvar i kylen så får jag springa ner o köpa ett paket nu, vill ju ha min varma o´boy ikv!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha, typ det bästa inlägget jag har läst! =) Vilken inlevelse