måndag 13 oktober 2008

Back on Track

Har ju hänt så mycke sen sist så vet inte var man ska börja. Måste ju bara säga att efter ett snack me Manpower så satte jag mig nu ikv och gick över mina lärlingstimmar, saknar bara 44 timmar och kommer få dom denna veckan på jobbet. Så förhoppningsvis så är man klar med det snart =)

I förra veckan var de dans o mer dans blir de på torsdag, man både vill o inte vill dit, är ju så svåra saker där nu. Men man får träna hårt så man blir bra på det. Känns som om jag är lite dålig på o fixa fester här hemma, så får fixa något snart känns det som. Annars i helgen så har jag vatt med nära o kära, btw du glömde filmen här ;) Träffade en gammal barndomsvänn med som jag fikade med, vi hade riktigt mycket att prata om, var väl 8 år sen sist? Var riktigt skoj iaf o vi måste ju ses mer.
Hm iveckan så har man så många lösa bollar i luften men får se vad som blir av. Fick upp några gardiner i vardagsrummet idag, kommer bilder på allt sen. Fest på lördag annars så är det bara att flyta med i strömmen.
Och förresten... gissa djuret..PURR

1 kommentar: