tisdag 14 oktober 2008

KontaktAnnons

Hej! Är du den vi söker? Sittandes hemma i ditt trissta och ensamma liv, väntandes på nya utmaningar och ögonblick. Gillar fartfyllda saker och överraskningar. Nåt att fylla dagarna med så du slipper ligga hemma och dega. Allt du behöver göra är att gissa det rätta djuret som låter "purr" så kanske det är just du som får chansen att bo i ditt dröm hem!
P.S. Eftersom drömhuset saknar matbord är det pluspoäng om du tar med just ditt ;) Du ska även vara en jäkel på prata bort radiotjänst Kiruna och telefonförsäljare, gilla att se på film, lyckas fickparkera utan att krocka i grannens bil och flörta lätt med brevbäraren så jag slipper mina räkningar!

Märks kanske att jag har förlite o göra, även fast att jag idag tog med mig jobbet hem och nu sitter och jobbar och förbereder en massa inför morgondagens hårda dag på bygget. Purrr

Inga kommentarer: