söndag 5 oktober 2008

G-punkten

Long time no se.. länge sen jag skrev här nu, känns lite som en evighet. Har hunnit bli frisk sen sist och har hunnit göra mycket om dagarna, lite därför jag inte skrivit här. Verkar vara någonting som går just nu, många jag känner är sjuka eller småkrassliga, skönt att jag haft mitt nu.

Har hunnit att klippa mig med, tycker det blev finare nu när det är kort även om många gillade när de var långt. Men vem vet, kanske ligger inne med värsta bakåtkammade stekarfrisyren om ett halvår haha, vi får la se. Och så var det ju det här med g-punkten, tror jag hittade den nu för inte så länge sen, mycket skoj faktiskt! Är ju den punkt då Godiset går från o vara gott o alldagligt till något mycket mera, nåt jättegott, alltså G-punkten :P Vet att ni allihopa tänkte på nåt HELT annat :P

Kändes som att det behövdes städas o diskas här hemma så håller på med det nu, fick bara ett tillfälle att fly det så jag sprang hit in direkt. Städa går bra men diska är nog de tråkigaste som finns. Fick tips om små bänkdiskmaskiner så ska nog köpa en sån i framtiden.

Och så lite om helgen då. Fest och mixande hemma hos henke. Blev ju riktigt lyckat tills vi lyckades störa grannarna ända in på småtimmarna med alldelles för hög musik, då drog vi till stan istället. Igår var jag med dansgänget och firade Sophies 20års dag. Var riktigt skoj! Kommer bilder på de snart. Var även nere i stan igår. Var ju tvungen o testa kaffet på Waynes coffeshop men alla ville ju inte det så vi gick till expresso house istället och kaffet där var riktigt gott. Åt en kanelsnäcka med eftersom det var kanelsnäckedagen igår, och exprsso houses kanelsnäcka fick 4 "axlar" av 5. Bättre än i Metro där dom bara fick 3. Är väl inte beroende av kaffe än men är nog på god väg. Har man väl smakat gott kaffe är de svårt o avstå ifrån det. Köpte en jacka och en ny halsduk med, måste ju uppdatera garderoben lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har ju en sådan diskmaskin så du vet ju hur det kan se ut haha :P

Anonym sa...

Tack! =) Det låter som om ni hade en bra shoppingdag. Själv hittade jag ingen partyklänning, men allt annat inför resan hittades... förrutom väskan..! Det viktigaste typ :P